Nått nytt, nått gammalt, nått lånat...

 
Dan före dan och marken är fortfarande fri från snö. Häromdagen vaknade jag av att solen sken in genom sovrumsfönstret - kändes inte helt fel. Fast jag måste erkänna att det inte skulle göra något om det var lite snö på marken i morgon så att ungarna slipper spela fotboll på barkmark även denna julafton. Men sen kan den få försvinna igen.
 
Här hemma håller vi på med hallrenoveringen. Inte mycket mer än lister och inredning kvar nu. Medan jag väntar på att få börja inreda hallen så har jag gått och små-piffat lite här och var. Gjort det lite mysigare i vintermörkret. Man tager vad man haver har jag hört.
 
Netto levererar.
Sista exemplaret som fanns i Hultsfred och den roffade jag åt mig.
 
En vedlår.
Egentligen en leksakslåda från Ellos men funkade tydligen till detta med.
 
En överpimpad enbuske.
Har man ingen julgran inne så får man använda kulorna till annat.
 
 

Kommentera här: