Man kan väl få drömma?

Ni som hängt här ett tag vet att jag tjatar på om och om igen att jag vill ha ett hus. Åh, vad jag vill ha ett hus! Vi var faktiskt och tittade på ett i somras. Svinbilligt, stor trädgård, fin fasad och stora möjligheter - M E N invändigt var det inte ett dugg som vi ville ha det, typ, och så var det alldeles för litet för oss.
 
Danne vill ha ett "eget" rum där han kan ha alla sina spelkonsoler (ja tack, bara jag slipper se't), jag vill kunna slå ner väggar och på så sätt göra större ytor men ändå ha lite vinklar och vrår i huset, alla ska ha varsitt rum och helst ett extra I F A L L att vi får för oss att skaffa en till knodd om några år. Jag sa O M.
 
Men helst av allt hörrni, så vill jag fasen ha mig en ordentlig tvättstuga.
Det skulle vara pricken över i:et i ordet ViLLA!
Bild lånad från: Funkismamman
 
Bild lånad från: Aprilia
 

Kommentarer:

1 Carina J:

Bild APRILIA DET var både snyggt och praktiskt inrett!
så skulle jag vilja ha det också!!!

Svar: Ja, det är det verkligen.Snyggt med de små färgklickarna på olika inredningsdetaljer också. :)
Anne Johansson

Kommentera här: