Några stenar ramlade från axlarna.

 
Tentan är äntligen gjord! Fan vad gött det känns att kunna släppa den för stunden och bara andas ut. Jaja, jag misstänker att jag kommer att få göra omtenta på en utav de tre tentadelarna - men den dagen, den sorgen. Jag är nöjd med min insats och just nu kan jag ändå inte göra mer.
 
Så nu släpper jag det och börjar istället förbereda mig inför LIA:n som börjar nästa vecka. Eller nej, det gör jag inte alls. Jag ska fan ta det lugnt. När ska jag lära mig att jag inte måste ha massa bollar i luften hela tiden? Jag tänkte börja typ nu...
 
Ikväll så blir det iallafall stor seans med Terry Evans i Västervik med mamsen och svägerskans pappa. Kommer bli asbra. Vi var där förra året också och det är ju verkligen sjukt spännande och intressant det där om jag får säga det själv. Och eftersom ni inte kommer höra nått mer av mig förrän tidigast imorgon så kan ni ju ta och kolla in mina Tradera auktioner så länge.
 
Dom hittar ni → HÄR !

Kommentera här: