Springer i fel riktning.

Det är ingen bra dag idag. Grabbarna är hos sina pappor och jag har så mycket energi, eller snarare rastlöshet, i kroppen som jag skulle behöva göra mig av med. Jag är inte van vid att vara helt ensam och jag tycker inte om att ha tid att tänka. När barnen är här så hinner jag inte med att grubbla och analysera allt för mycket, idag har jag all tid i världen känns det som.
 
Jag skulle bara vilja dra på mig löparskorna och springa. Springa så långt benen bär mig och inte stanna för att andas. För stannar man upp, bara ett litet tag, så kommer tankarna ifatt en igen. Jag säger alltid att man inte ska fly, men det är inte mina problem jag flyr ifrån, bara tankarna som jag känner att jag inte riktigt orkar, kan eller vill ta tag i nu. Men o andra sidan - det spelar ingen roll hur fort man springer om det är i fel riktning.
 
Så nu tar jag bilen in till Vimmerby för att hänga lite med syrran och kusinen.

Kommentera här: