Snygg naken.

 
 
Blev ett morgonpass på gymmet med Johanna idag. Var ett tag sen jag var där. Har liksom inte haft orken/viljan. Men eftersom Johanna tjatade på om att det nog skulle få mig att känna mig bättre så följde jag iallafall med. Det visade sig att hon hade rätt - som vanligt (nästan). Det är sånt bästa vänner är till för - att känna en bättre än vad man känner sig själv - och ändå tycka om en & pusha på i rätt riktning. ♥
 
Efter att ha köttat mage och ben så fick jag mersmak nu ikväll och körde ett core-liknande pass här hemma på vardagsrumsgolvet. Funkar lika bra det bara att man (iallafall jag) måste ha lite mer självdisciplin för att få till ett sånt pass. Jag misstänker att jag kommer ha en träningsvärk from hell i morgon, men vet ni vad;
 
Jag mår bra, och det är ta-mig-fan huvudsaken!

Kommentera här: