Det löser sig, sa ho' som sket i vasken.

Vad var det jag sa; Bilguden lyckades återuppliva COA från de döda igår kväll och som tack så bjöd jag han och hans fru på kaffe vid kl 21.00. Undrar om de lyckades sova nått i natt. Får se till att tacka dom på nått annat sätt utan att riskera att de ligger sömnlösa om nätterna. Otroligt tacksam är jag i alla fall ska ni veta. Bästa!
 
Data-Guden, han den där som jag har ett "komplicerat förhållande" med på Facebook relationen, han lyckades däremot inte att få slut på datakoman så vi valde att stänga av respiratorn. Fast först så tog vi självklart vara på organen. Tog ur hårddisken och förde över bilderna till en annan hårddisk. Sen - död.
 
Idag åkte vi in till Vimmerby och det köptes en ny dator. Jag är som sagt i väääldigt stort behov av en för att kunna fortsätta med mina studier så det gick inte att skjuta på det, spara till det och så. Skulle det göras så skulle det göras direkt kan man säga. Och här sitter jag nu. Med en splitter ny dator, med fullt fungerande batteri och alla tangenterna kvar.
 
Blir att gömma undan denna ordentligt för Knodden.

Kommentera här: