Uppskattad 50-års present och lite jävlar anamma!


Mamma älskade sin present som hon fick från oss barn. Ett fotoalbum med bilder på oss tillsammans och var för sig. Hon blev så glad att hon började gråta och var tvungen att säga "Men jag är inte ledsen". Fina mamma ♥ Roligt att hon blev så glad iallafall. Rör man någon till tårar då har man minsann lyckats.

Nu blir det att svira om och sen åka och träna. Har lite ångest för att jag bara lyckats få till ett pass hittills denna vecka. Så blir det när den där förbannade halsen vägrar samarbeta. Jaja, på söndag morgon när alla ligger bakfulla, efter att ha varit på Takida, så har jag gymmet för mig själv (om inte Tilda eller Johanna ska med?). Då jävlar!

Har en känsla av att det inte kommer bli en 5a vid denna veckas invägning... Damn!

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag brukar ofta träna på lördag eller söndagsmorgnar :). Vi kanske ses, helt enkelt!

2 Anne svarar...:

Tina

GÖTT! :D Då får vi sätta upp en liten "tävling" så vi sporrar varandra ;D

Kommentera här: