Nästa vecka satsar jag på en 5a.


Jag ger er veckans viktresultat lite tidigare idag än vanligt. Det råkade ju bli så att både jag och min telefon tyckte att den skulle ställas fram en timme inatt vilket resulterade i att den blev framställd 2 timmar och därmed fick vi 1 timme extra. Fan vad rörigt det blev men ni fattar nog tillslut.

Jag är sjukt nöjd med resultatet denna vecka! Även att jag inte minskat så mycket i måtten (3 cm under brösten och 1,5 cm på röven) så visar vågen -0,8 kg. Detta innebär att jag totalt, sen jag startade, har gått ner 6.1 kg och har bara 3,5 kg kvar till mitt mål. Herre jävlar vad stolt jag är över mig själv! Den totala mått minskningen får ni en annan dag men för 3 veckor sen fick ni ett litet resultat av det.

Nästa vecka satsar jag på att få det till att stå 5 som första siffra på vågen.

Kommentera här: