Nej, men inte ska väl jag..?


Inatt när jag kom hem från jobbet
 så stod det ett stoooort paket och väntade på mig i vardagsrummet. I det stora paketet låg ett lite mindre paket och i det låg ännu ett paket. När jag öppnade det tredje paketet så låg det en surfplatta där i och väntade på mig. Nu undrar jag vad jag har gjort för att förtjäna denna?
    1. Älskar Danne mig så mycket och vill visa det lite extra genom att köpa denna till mig?
    2. Var det att jag bad honom köpa hem rosor som jag kunde ha på köksbordet (och jag även pikade att jag sällan får småsaker av han) som han kompenserade alla småsaker med att köpa nått stort?
    3. Är jag ett fördjävla bra ligg så han tyckte att jag var värd denna "för alla stunder vi haft" (som Martin Stenmark sjunger)?
    4. Fick jag denna för att Elias skulle få min dator?
    5. Har han gjort nått dumt och försöker sopa undan sina spår?
Jag väljer att tro att det är en mix mellan alla utom den sista punkten.
Den stryker vi helt istället.

Kommentera här: