Gräsänka.

Danne och Hampus styrde som sagt kosan mot Stockholm i torsdags. Innan de åkte så kom dom förbi hos mig på jobbet så att jag kunde få gosa med Hampus och pussa på dom då jag inte kommer träffa dom förrän på söndag kväll igen. Det kändes i mammahjärtat då Hampus kamade mig och inte släpte taget men jag vet att han har det bra med papsen, farmor, faster, farbror, kusin - och alla de andra.
 
 
Efter jobbet åkte jag hem till allra käraste syster och hängde med henne en sväng innan hon skulle iväg och jobba. Tycker synd om er som inte känner henne, eller ens träffat henne för en mer underbar och rolig människa får man leta i stjärnorna efter. Efter besöket hos henne så åkte jag hem till mamsen och mös ner mig i soffan med mamsen och mini-syrran. Hur värt som helst!
 
Har jag sagt att jag har världens mest underbara familj?
Inte? Ok, men nu vet ni ;)

Kommentera här: