Elias och min helg ♥

När katten är borta så dansar råttorna på bordet.
(man får inte sitta i soffan och äta när Danne är hemma. Och speciellt inte glass)
 
Det Elias hade sett fram emot mest - sova i dubbelsängen med mig.
Så här mysigt var det att vakna tillsammans med honom på lördagen.
 
Vi blev medbjudna på picknick tillsammans med Johanna och hennes två små-killar.
Det gillades!
 
På eftermiddagen kom mina systrar hit för att stanna till dagen därpå.
Ingen av oss kände för att laga mat så vi åkte och hämtade hem 2 pizzor istället. Gött mos!
 
Allra Kärste Syster paxade att sova i Elias säng, vilket lämnade platsen mellan Elias och Tove till mig.
Det var liksom bara att knöla ner kroppen där den fick plats.
 
Medan de andra två tog sovmorgon så gick Elias och jag och la oss i
soffan för att titta på tecknade Avatar. Han är allt bra mysig av sig min Trollunge.
 
Vid klockan 10 skickade jag upp Tove och Elias för att gos-väcka Camilla.
Sen blev det hotellfrukost - dock utan juice.
 
Helt fucking wounderful helg kan jag meddela er.
Love . Love . Love

Kommentarer:

1 Michan:

Får ni inte massa skäll då när han ser bildbevisen på att ni ätit i soffan :)

Svar: Hahaha. Nej, jag visade honom inlägget och han bara skrattade lite ;p
Enna

Kommentera här: