Vi väntar nog med fler barn.


Under de 1,5 h som jag var barnvakt till Freja
idag så jag konstaterat att jag absolut inte ska ha två "blöjbarn" på en och samma gång. Inte två barn som har sina tider på dagen då de ska ta sina powernaps. Med andra ord så får nästa unge i den här familjen inte komma förrän Hampus är en si så där 3-4 år. Om ens då.

Inte så att Freja är jobbig på något sätt
, för det är hon verkligen inte. Men två ungar som båda vill sitta i knät, som båda vill bli omkringburna då de är lite trötta/mammiga, and so on... njae. Nu är det ju iofs bara 3 månader mellan Freja och Hampus men jag hade nog inte pallat att ha 2 år mellan barnen heller. Fast visst fasen var de mysiga de där två idag, det var dom.

Det gör jag gärna om igen.
Nån timme eller två.

Kommentarer:

1 Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.:

Så söta :) Och underbara <3

Kommentera här: