Är det så här lunginflammation känns?


Fick gå hem från jobbet idag vid lunch. Ena stunden så hade jag på mig munkjackan och började svettas. Då jag sedan tog av mig den så frös jag istället. Snörvel och host om vartannat och jag kan riktigt känna hur förkylningen flyttar sig längre och längre ner i lungorna. As jobbigt.

Febern har jag inte vågat ta, för jag kan svära på att jag har det också. Och ser jag det blinka på displayen så kommer jag, om möjligt, bli ännu mer sjuk och det vill jag inte. Jag har viktiga saker att stå i. Så nu blir det att knapra piller, dricka mycket te & vatten, och vila vila vila så att jag är pigg tills på måndag då det är dags för jobb igen.

Kommentarer:

1 Ann-Sofi MATSAFARI:

Åh vad det för att jag hostade på dig i affären? Stackars dig! Hoppas du blir frisk fort!

Kommentera här: