. Tillökning .


Igår blev vi med akvarium. Och 102 st vita tegelstenar (det heter nått annat men vad vette fan). Hela kvällen gick åt till att försöka bygga ihop tegelstenarna så att det såg bra ut och att det blev stabilt. När vi hade fyllt på vattnet så blev pumpen överhettad. Vi hade byggt in kontakten bakom blocken så det var bara att tömma ur vattnet igen och plocka ner allt för att få bort pumpen. IQ badboll.

Lite senare på kvällen kom Chris och Lollo förbi så medan Lollo och jag tryckte i oss kakor så fixade grabbarna med bygget. 6 h från start och över 300 liter vatten senare så står det nu där och ser asläckert ut. Perfektion kallas det. 350 kr fick vi ge för alltihop (fiskar, tank, tegelsten, pump m.m) - billigt och bra. Idag var vi och köpte ny pump, en döskalle och 3 guppy's. Fan vad nöjd jag är.

Nu ska jag sätta mig ner och vänta på att det ska pluppa ut massa yngel.

Kommentarer:

1 Jossan:

Snyggt :)

2 Louize:

åååh kakor!

letade dom idag men hittade dom inte =(

köpte nå andra kakor så nu ska JAG bjuda DIG imorgon ;)

PK

3 Ann-Sofi:

perfekt med levande inredning:)

Kommentera här: