. Storseans Med Terry Evans .


Igår tog Danne och jag med oss våra mammor och åkte på storseans med Terry Evans i Västervik. Ni vet, ett av mediumen som är med i "Det okända". Vi beställde biljetterna till mamma och Annelie redan i februari så de fick det då de fyllde år. Dock visste dom inte vad det var de fick, bara att de inte skulle vara uppbokade den 21 september.

Och vilket tjatter det blev när jag gav dom biljetterna strax innan vi skulle hämta Danne på jobbet. Vi är alla faschinerade av "andevärlden", vi har varit med om vissa saker själva (tänker inte på detta) och tror på det. 343 pers. var det som samlades i Bryggaren Stadsteatern för att höra vad Terry hade att säga. Och om det fanns en liten tanke låååångt in i min hjärna någonstans att han skulle hitta på saker så kan jag säga - det gör det inte längre.

Strax innan pausen så vände han sig mot mamma och sa att han hade någon som ville få kontakt med henne. Jag tänker inte skriva vem det var som använde Terry för att förmedla sig till mamma och jag kommer inte skriva vad som sas men precis allt stämde. Verkligen allt. Och bara för att det var så vackert och sorgligt på samma gång så nog fan tjöt jag en skvätt där mitt i folkmassan.

Tjejen som, för några år sedan, aldrig skulle låtit någon se henne gråta.

Kommentarer:

1 Marie:

Hehe jag tjuter typ när jag läser detta. Hade varit grymt kul att ha hängt med. Vad kostade det?

2 Anne svarar...:

Marie:

Ja, vi försökte hitta en biljett till förra veckan så att min pappas sambo kunde följa med då hon fyller å nu i oktober, men det var slutsålt. 190:-/biljett kostar det. Du får följa med nästa år - kommer absolut att åka dit igen :)

Kommentera här: