Sånna Här Vänner Ska Man Hålla Fast Vid


Igår kväll så lämnade jag mina barn i deras pappors händer och traskade 2 hus bort till Marie. Elias åkte med andra ord till Daniel och Hampus var hemma hos Danne. Marie och jag har infört s.k "stick-kvällar" de fredagar då Elias inte är här. Typ samma sak som "symöten" jag minns att mamma brukade ha/gå till då jag var liten. Vad då vuxenpoäng liksom!?

Anyway. Underbart att bara sitta och tjöta med en annan vuxen, likasinnad kvinna om allt mellan himmel och jord. Det bara svischade till så hade timmana flugit förbi. Ett tecken på att man trivs otroligt bra i personens sällskap. Jag har tur som har en sån omtänksam och fin vän som Marie. Faktiskt. Tack Marie för att du skrev på min FB status under ett snöoväder för 2 vintrar sen.

Jag tror att det var början till en livslång vänskap. Minsann!

Kommentera här: