Jag Får Inte Snoppen Att Växa


Oavsett vad jag gör så lyckas jag inte. Kommer ni ihåg DOM HÄR? Det är den gula penisen som jag inte får att stå. Jag har allt sett att grannen Matilda är sjukt duktig på det här med växter. Har du nått tips? Den röda har fått en släng utav bladlöss som jag försöker mosa så gott det går. Lollo föreslog att jag skulle ta in en nyckelpiga och sätta i växten.

"Vart ska jag hitta en nyckelpiga i den här kylan?" undrade jag.

Så vi skippade den idén. Däremot så googlade jag och hittade ett tips där de tyckte att man skulle spraya såpavatten på växten (google is the shit). Det var mycket lättare så det testade jag. Får se om det hjälper. Funkar det på penisen med bladlöss så säger jag till.

Kanske funkar det för penisar med flatlöss också?

Kommentarer:

1 Ann-Sofi:

Såpavatten is the shit! Såpa is the shit! Funkar ju till allt.

2 Anne svarar...:

Sippe

På riktigt? Ja, men du vet ju vad du pratar om så jag fortsätter väl med såpavatten då. :D

3 Emelie Gustavsson:

Snygg blogg :)

Allt bra?

Kommentera här: