Hell Yeah, Vilken Bra dag!


Började dagen med en tur till Stegen med Marie. När jag stod och kollade på en sån där barnstol som man kan göra om till en bil så kom föreståndaren och frågade om jag fortfarande var intresserad av ett soffbord. Trots att jag fortfarande har kvar mitt gamla (ska säljas) och det som Cissi var sjukt snäll och gav till mig så svarade jag "Jaaaa...?".

Då berättar hon att soffbordet som jag var en millimeter från att köpa för någon månad sen har blivit inlämnat igen. Klart som fan att jag tackade ja till det! 75 kr fick jag det för och det kommer hem hit i morgon. Men självklart ska jag behålla bordet jag fick av Cissi också.

Nu ikväll så kom en man och köpte teakhyllan som var alldeles för stor för vår lägenhet. Där gjorde vi en vinst på 600:-. Inte fy skit och vekligen inte vid fel tidpunkt. Fan vad gött det känns. Nu blir det film med Chris och Lollo. Wounderbarrrt!

Kommentera här: