. Positiv Överraskning .


Jag tror ingen av er missade att det var fredagen den trettonde igår. Var det många av er som undvek att göra vissa saker just pga det? Jag missade det inte heller men jag fortsatte mitt liv precis som vilken annan dag som helst. Vad jag däremot missade var att ta in posten.

Hade jag inte gjort det så hade jag fått mig en positiv överraskning då det låg ett brev från Coop Konsum i Hultsfred där i. Innan jag öppnade det idag så trodde jag att det var någon sammanställning av någonting där ifrån och var inte direkt uppspelt av att öppna det.

Det var ju semester ersättningen som jag fick! U N D E R B A R T . Speciellt med tanke på att jag inte haft någon direkt inkomst sen november förra året. Detta pga att det först var CSN som fuckade upp mitt bidrag, trots att det ska godkännas då man har läkarintyg osv. Sen har försäkringskassan strulat och haft sig så därifrån har jag inte heller fått nått - än. Men nu kom alltså Konsum och gav mig "lite" kosing.

Fredagen den trettonde är nog ingen otursdag trots allt.

Kommentarer:

1 Ronja:

hehe jag fick också ett sånt brev och jag trodde också att det var någon sammanställning. Glad man blev när man insåg att man fick pengar! :)

2 Anne svarar...:

Ronja

Ja, men eller hur. Väldigt positivt besked så där på fredagen den trettonde ;D

Kommentera här: