. Bil Uppgradering .


Just precis nu så är min pappa och min morbror iväg och kollar på en ny bil till mig. Eller ny och ny - det är en Volvo V70 - 01'a kombi men den är tusen gånger bättre än skitbilen jag haft nu. En bil som jag, när detta inlägg publiceras, är på skroten med. Jag kände att det inte var värt att lägga 13'000 :- på att fixa allt som behövde göras i ordning, så jag skrotar den och får 1000:- för den istället. Alltid nått.

Får se vad karlarna säger då de kommer tillbaka. Jag kan inte ett skit om bilar så det är en av anledningarna till att jag inte följer med. När det gäller bilar så tittar jag bara på hur den ser ut och det är så långt min kunskap sträcker sig, typ. Som pappa och Gunilla har en Toyota Auris - as snygg bil, skön att köra och jag skulle lätt kunna tänka mig att ha en egen. Men hur den ligger på "bästa-bil-listan" vet jag inte, men jag gillar den.

Toyota Celica (ännu en bil pappa haft) ser inte fy skit ut den heller.

Kommentarer:

1 Cassandra:

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).

Kommentera här: