. Clip-on .


Jag är SÅ sugen på att skaffa löshår igen. Hade det när Elias pappa och jag träffades, as långt var det. För något år sedan så köpte jag clip-ons genom en tjej på Tradera. Det visade sig dock att det håret inte var äkta, utan kankelonhår. Man kan med andra ord inte platta/locka/färga det, något som jag vill kunna göra.

Skulle jag skaffa löshåshår nu
så lutar det åt att det blir clip-ons igen just för att jag ska kunna sätta dit det när jag vill. Jag har långt hår nu men jag vill ha det fylligare. Det finns endel på Glamaholic., där man dessutom får 10% rabatt om man gillar deras sida på FB.

Rapunzel har betydligt mycket mer i sitt sortiment, men det kostar en slant mer. Pengar som jag vill lägga på annat. De  har ju i.o.f.s mycket i sin REA-kategori också. Jaja, det blir ju inte riktigt än hur eller hur med tanke på att jag fortfarande inte fått utbetalning från CSN.

Någon som är mer insatt i detta med löshår (och ni andra)?
Vad rekommenderar ni?

Kommentarer:

1 joanna:

det sistnämnda bolaget är as bra :) iallafall håret. Mitt hår är därifrån AND I LOVE IT :D

Kommentera här: