. Livstecken .


Jadå, jag lever. Och nejdå, vi har inte åkt till förlossningen igen. Anledningen till att det varit så tyst från mig idag är för att detta har varit den mest trista dagen på väldigt länge. Efter att knappt ha fått sova nått inatt heller så har jag hållt mitt löfte till svärmor om att ta det lugnt idag. Men att ligga på soffan och glo är ärligt talat inte alls så skönt som det låter.

Jag tycker inte om att ta det lugnt! Jag klättrar på väggarna här hemma och till råga på allt så är tv-nätet utslaget så inte ens det kan jag titta på. När det dessutom är vår ute, och man inte får gå ut och gå, så blir det att man vill göra det ännu mer. Som att tvätta fönstren - as tråkigt egentligen men t.o.m det vill jag göra nu när jag ska ta det lugnt.

Det kan inte ha varit lätt för Danne att ha mig som sambo, en dag som denna...

Kommentarer:

1 joanna:

Du är väl en riktigt energi människa :D Skicka över lite till mig va ;P och du som har så lågt blodgrejs ska ju ta det lugnt :) Hoppas lillen vill titta ut snart :D JAG LÄNGTAR JU IHJÄL MIG :D:D

2 Furimmer:

det är riktigt jobbigt att inte få göra vissa saker fast man så gärna vill och att vara tvingad till att ta det lugnt. Gårdagen var riktigt tråkig men just den dagen kommer iallafall inte tillbaka :)

Kommentera här: