. Turbulent Besök På MVC .


Igår fick jag nog. Efter att inte ha sovit i princip något under de senaste 4 nätterna så bestämde jag mig för att ringa MVC direkt idag på morgonen, för så här ska man inte må kände jag. Ringde och fick en tid redan idag. Efter ett mysbesök hos Chris och Lollo med deras 6 dagar gamla Dylan så tog jag med mig mannen och åkte till MVC.

Det första de gjorde,
när vi kom, var att ta ett blodprov för att kolla HB't (blodvärdet). Det visade att det bara på en vecka sjunkit från 91 till 82 och hon sa att de nu fick ta till drastiska åtgärder. Så imorgon ska jag dit igen, på fastande mage, och ta 7 olika sorters prov och på måndag blir det att åka till läkaren i Västervik.

Om jag är trött? Antagligen mer än vad jag vågar känna efter.

Kommentarer:

1 Carina:

Att du ens orkar stå på benen. Bra att du får komma dit imorgon. Riktigt avensjuk att du fått gosa med den lille killen:))

2 Furimmer:

trött? du borde inte ens kunna vara vaken. skönt att de går vidare med detta nu

3 Ann-Sofi:

Men lilla gumman:) Jag hoppas det tar hand om dig ordentligt nu och lilla knytet. De får se till att du kan sova och tar reda på om nått inte står rätt till.

Tänker på dig! Ta hand om dig KRAM

4 Linda:

Men jisses, säger också, att du kan stå på benen! Hoppas de kommer fram till vad det beror på - och hur man kan åtgärda det!

5 Johanna H:

Men OJ! Jag hade 95 som lägst och jag kände mig halvdöd! Du är en kvinna gjord av stål (inte järn)! :)

6 Lukethedrifter:

Usch vad jobbigt för dej. Du kommer antagligen att få blod och då får vi hoppas att du blir lite piggare.

7 Hemma mamman:

Usch va jobbigt. Att du ens orkar hålla dig vaken och stå upp.

8 Emilie:

Nemen herre min tid, o du står på benen? Hoppas att du blir piggare snart o får sova o sådär =) <3

9 Ann-Sofie:

Men jisses! Så skönt att dom har det under uppsikt. Hoppas det ändras och börjar stiga med rätt hjälp. Tänker på dig och den lille killen i magen. Ta hand om er! Kram

Kommentera här: