. This Day So Far .


Började dagen med att åka ut till svärmor en sväng då hon fyller år idag. Stort grattis till henne än en gång. Efter att ha ätit lite tårta och tagit en titt på hennes nya übersöta get hanne på 10 veckor, så åkte vi på möte i Vimmerby. Tog en sväng in till syrran och Fia på Drömstället och hittade hur mycket som helt som jag skulle kunna köpa med mig hem bara jag hade pengar till det.

Ikväll har jag pysslat ännu mer (bilder kommer i morgon) och helt plötsligt så blev jag dödstrött bara så där - pang bom. Är dock på tok för mycket bra på TV ikväll så jag kan bara inte gå och lägga mig. Kan inte missa alla matlagningsprogram, då går jag miste om inspirationen. Nu blir det kvällsmys och imorgon ett besök hos läkaren på MVC.

Spännande att se vad hon/han har att säga.

Kommentarer:

1 jenny:

åh vad gott det hade varit med en räkmacka:-)



Svar: tack så mycket:-) Känns så roligt. Diy står för do it yourself.

Kram

Kommentera här: