. Snygga Underkläder .

Cloud Swing Contour Bra SEK 599, Elle Macpherson Intimates - NELLY.COM DIM F Feminine Padded Bra SEK 399, DIM - NELLY.COM Envy Unlined Triangle Bra SEK 499, Calvin Klein - NELLY.COM
Balconnet Bra SEK 169, 6ixty 8ight - NELLY.COM Artistry Contour Bra SEK 549, Elle Macpherson Intimates - NELLY.COM Sheer Ribbons Contour Bra SEK 499, Elle Macpherson Intimates - NELLY.COM

Självklart hittar man massa saker man vill ha
då man inte har några pengar att handla för. Som nu när det är fri frakt på Nelly så hittar jag as snygga underkläder som jag vill ha. Dock så funkar det ju inte alls med tanke på att jag just nu är en strandad val som väntar på att Green Peace ska komma och knuffa ner mig i vattnet igen.

Danne har iallafall lovat att när jag har kläckt och kommit tillbaka till min gamla form och då han har skaffat jobb så ska jag få nya underkläder av honom. A first timer som jag ser fram emot. Seten på första och sista bilden är ju bara så jävla snygga. Men då krävs det en icke gravid kropp, helst en snygg sådan.

Kanske till hösten...?

Kommentarer:

1 Maria:

Första setet var helt klart snyggast! Åh, det hade varit fint :)

Kommentera här: