. Orken Bara Försvann .


Får be om ursäkt för att jag är fruktansvärt negativ och gnällig idag, men hur jag än försöker så har jag inte ork till något annat. Jag kan inte ens tänka klart. Eller jo - jag har tankarna i huvudet men så fort jag ska ta fram dom, exempelvis säga något till Danne eller Elias, så försvinner de liksom på vägen. Jag får inte fram det till vettiga meningar.

Istället blir det meningar som "Elias kan du...eh...öh...alltså kan du...du vet... äh vad fan!" och så blir jag uppstressad, får hjärtklappning och blir yr i pallet. Antagligen är det bästa att jag inte försöker tänka alls vilket är lättare sagt än gjort. Och jag som tyckte att det var en "jobbig" graviditet då jag väntade Elias. När jag gick upp 21 kg,  fick utslag i hela ansiktet, hade foglossning, halsbränna och fullt med vätska i kroppen.

Det var en baggis i jämförelse med detta.

Kommentarer:

1 Anna:

Jag hoppas verkligen att de kan göra någonting mer än att ge dig en massa tabletter, för sådär jobbigt ska det inte behöva vara. :(

2 Anne svarar...:

Anna

Ja, det känns ju som att jag inte gör annat än att knapra piller. Har just nu 4 st olika som jag tar/dag. Som ett vandrande apotek... :/

Kommentera här: