. Min Fina Plutt .


Elias och jag tittar på "En unge i minuten". Han ska strax gå och lägga sig men eftersom han är så intresserad av just detta med bebisar och allt som hör därtill nu så får han kolla ett litet tag på programmet.

- Varför är hon ledsen mamma?
- Hon har så ont och då blir hon ledsen.
- Varför har hon ont?
- Man har det när bebisen vill komma ut.
- Det kommer du också ha när min lillebror kommer.
- Ja, det kommer jag verkligen. Det hade jag när du föddes också ju.
- Ja... Men nu vet du hur det känns iallafall.

Min kloka lilla Plutt! ♥

Kommentarer:

1 Marie:

Du har en sådan fin pojk Anne och snart har du en till. Längtar så in i norden nu ska du veta!

2 Anne svarar...:

Marie

Tack så mycket gumman - han är allt bra fin den där Plutten :)

Ja, det kan jag tro. Jag också! :D

Ska bli så skönt när jag är trött pga nått annat än just detta med järnet och skit. Då kan jag i allafall fungera som människa och träffa vänner som vanligt igen :)

Kommentera här: