. Graviditets Kg Hittills .


Var på MVC idag igen. Denna gång var det "bara" en vanlig rutinkontroll så vi fick lyssna på hjärtljuden, mäta magen, ta lite prover och kolla min vikt. 10 kg har jag gått upp sammanlagt, vilket är en piss i sjön enligt mig då det är mindre än hälften av vad jag gick upp då jag väntade Elias. Ska se om jag hittar MVC papprena från 2005. Kan ju vara lite kul att jämföra.

Efter det så var vi och hämtade spjälsängen som redan står uppställd och färdigbäddad inne i Knoddens blivande rum. Saknas dock spjälskydd men det kommer det också. Funderar på om jag ska måla den svart eller om jag bara ska bättra på det vita. Vad tycker ni? Nu kanske man kan börja inreda rummet lite smått också.

Tänk att om 2 månader kommer det ligga en liten skrutt där i.
Mysigt!

Kommentarer:

1 Johanna H:

Åh vad kul, snart kan du lägga en bääbis däri! :)



Haha ja visst är det skillnad? "Bara" 10 kg är ingenting! Jag gick också upp ca 25 kg med Alvin och bara 11 med Noah och det ÄR skillnad! :)



Btw, jag hade låtit sängen vara vit om du frågar mig, men jag är ju white freak så. ;)

2 Malin:

Jag tycker sängen ska vara vit, lycka till med allt!!

3 Maria:

Jag tycker definitivt att du ska låta sängen vara :) Bättra på det vita kan man ju alltid göra. Jättefint påslakanset i sängen var det också!

Kommentera här: