. Giganticus .


Den här bilden togs av Danne igår, strax innan vi skulle åka och handla. Jag börjar bli riktigt stor nu. Kan i.o.f.s bero på att jag hade sammandragningar (som vanligt) när bilden togs + att moderkakan ligger i framkant och ger det hela ett större helhetsintryck.

Inte långt kvar nu iallafall (81 dagar). Fick Knodden bestämma så skulle han komma redan nu i dagarna, men som sagt - ett tag till får han allt stanna kvar i magen. Jag har bestämt att jag ska ta det lugnt/lugnare fram till v. 34-36 sen får han komma precis när han vill. Det är många som längtar efter honom, inte minst hans storebror som frågar om han kommit än, så fort man pratar med honom.

Kommentarer:

1 Ann-Sofie:

Fin mage du har :-) Ha en härligt lugn och skön dag! Kram

2 Anne svarar...:

Ann-Sofie

Tack så mycket tjejen :) Och hoppas att du också får en härlig och lugn dag.

Kramar

3 Sandra:

Oj va stor mage du har.. eller stor och stor men du har nog större än mig och jag har "bara" 50 dagar kvar.

Men den är fin så jag menade inget illa.. =)

kram

4 Anne svarar...:

Sandra

Haha. Som sagt; när man har förvärkar och sammandragningar så spänner sig magen och ser/blir större än vad den egentligen är - men ja; på bilden ser den gigantisk ut. Men bakifrån syns det typ inget :D

Kram

5 Zannah:

Vilken underbart mysig mage. =)

6 Hemma mamman:

Tycker inte att du ser såå stor ut:)

7 Lukethedrifter:

En mage att vara stolt över. :)

Kommentera här: