. Fyndat Till Knodden .


Det här fick jag hem på posten idag. Det första vi själva köpt till killen som gömmer sig i min mage. Som jag berättat tidigare så är jag inte jätte glad åt att köpa saker så här långt innan BF-datum då jag är skrockfull och tror att det KAN betyda otur om man köper för mycket.

Men efter att ha fått saker till Knodden, från underbara läsare av denna blogg, så var det ju faktiskt dom som bröt det tysta avtalet så nu kan jag (vi) också handla. Lite iallafall. Det vi fick hem idag var:
  • Ett bäddset till spjälsäng.
  • 2 bodies - en vit och en Rolling Stones.
  • Ett par grå mjukisbyxor.
  • En blå/vit randig huvtröja med dragkedja.
Saker som passar även till en tjej, om det mot all förmodan skulle visa sig vara en "sån" där inne.

Kommentarer:

1 Sandra:

Himla fint bäddset, får man fråga vart du köpt det? =)

2 Anne svarar...:

Sandra

Självklart får du fråga det :) Men jag tror tyvärr inte att det hjälper så mycket :/

Jag fyndade det på Tradera och personen som sålde det har sytt det själv, då hon syr upp bäddset, så det är det enda i sitt slag. Men hon har massa andra som är jätte snygga de också :)

3 Sandra:

Fan.. =) Men det var riktigt fint!

4 Anne svarar...:

Sandra

:S Du kan ju annars köpa ett eget tyg som du gillar och sedan sy ett eget bäddset. Minns jag inte fel så var du duktig på syslöjden i skolan iallafall :)

Ja, jag älskar turkost så det var den färgen som gjorde att jag slog till ;p

5 Sandra:

hahah.. vilken skämt.. =)

Kommer fan inte ens ihåg vad vi gjorde i syslödjen!

Turkos är riktigt fint!

6 Anne svarar...:

Sandra

Haha. Ja, minnet sviker ju lite när man är gravid, men jag vill minnas att du inte var dålig iallafall ;p

Kommentera här: