. Fördriva Tiden .


Har lytt doktorns order och legat stilla sedan jag kom hem. Eller sedan svärmor åkte hem härifrån. Så det enda jag har gjort sedan klockan 16.oo är att slumra på soffan och gå på toa någon gång ibland. Perfekt att det börjat massa nya program på TV ikväll så att man kan sysselsätta sig med något.

Dock så tror jag inte att "Varning för barn" är bra för mig att se i mitt tillstånd. Det är ju hysteriskt roligt och får mig snarare att pressa ner Knodden ännu mer än att hålla honom inne i några veckor till. Jag har inte tid att föda barn just nu, det finns fortfarande för mycket kvar att göra.
  • Röja ur nuvarande datarummet och göra om till barnrum.
  • Bygga ihop spjälsängen.
  • Köpa vagnen av Matilda.
  • Danne ska skaffa körkort.
  • Jag ska plugga färdigt.
Alltså; han skulle ju inte ens vara söt om han föddes nu. 38 cm lång, skrynklig och röd. Nej, han får allt bli kvar där inne ett par veckor till. Mamma bestämmer (jag) och därmed basta!

Nu blir det Harry Potter & Dödsrelikerna.

Kommentarer:

1 Furimmer:

:) Precis, mamma bestämmer och nu stannar han i magen några veckor till. Slutdiskuterat =)

2 Zannah:

Mamma vet bäst. =)

Kommentera här: