. Fixa Detta Nu .


Idag bär det av mot Västervik för att se om de kan fixa till detta med mitt sjukt låga blodvärde. Svärmor är gullig och skjutsar oss dit då jag inte känner att jag vill köra så pass långa sträckor själv med tanke på att jag kan tuppa av i princip när som helst. Dessutom har jag fått stränga förmaningar av mormor att jag absolut inte får köra bil och eftersom hon är min soulmate och förebild så lyssnar jag helt och hållet på henne.

Hoppas bara att de kan fixa till det här nu och att de får upp HB't till iaf 100 l/b tills dess att Knodden ska titta ut. Tyvärr så stiger det mycket långsammare än vad det sjunker så det kan ta ett tag. Med tanke på att det sjönk 9 steg på bara 1 vecka så får jag vara glad om det ligger strax under 100 i slutet av maj.

Jaja, vi får helt enkelt se vad de säger i eftermiddag.

Kommentarer:

1 elin:

Lycka till! Hoppas du får något som får upp dit värde nu så att ni kan må bra igen. Tänker på er <3

2 Annika:

Lycka till och fint med din soulmate!

3 Furimmer:

Håller tummarna för dig

Kommentera här: