. Extra Pengar & Pyssel Sug .

Tjänade 262 SEK genom Tradera ikväll. Inte illa om man tänker på att det är saker som annars bara skulle ha legat i garderoben/någon väska och "skräpat". Har inte hunnit lägga upp smink/hudvård och det än, men tänkte att jag skulle fixa lite med det nu.

Ska även sätta mig och pyssla lite. Det kliar i fingrarna efter att få göra nått. Riktigt roligt är det inte att bara gå hemma och dra och ta det lugnt. Kanske skönt de första två-tre dagarna men inte längre än så. Jag är en sån person som vill ha många bollar i luften och som presterar bäst då jag är lite halvt om halvt stressad.

Just nu känner jag mig lite som en gammal LP skiva med repor i.

Kommentarer:

1 Mizca:

Visst, är Tradera bra? Jag säljer väldigt mycket därigenom.. mycket som annars bara låg och skräpa.

Eller saker vi finner på loppisar.

Kommentera här: