. En Skruv Lös .


Lite av pysslet som Elias och jag pillade med igår. Jag hittade en gammal kakburk för 5:- på Stegen som Danne sedan spraymålade åt mig. Klädde in locket med en bit av tapeten som blev över då vi tapetserade hallen. Klippte till några kartongbitar och gjorde fack i olika storlekar i burken. Kartongbitarna ska jag, när jag har ork och lust, klä in i tapet eller spraymåla det också och fixa till kanterna lite. Vi får se. Inte jätte avancerat pyssel men vi var sysselsatta ett tag iallafall.

Någon som med hjälp av texten, kan gissa vad som är tänkt att ligga i burken?

Kommentarer:

1 Linda:

Du får nog hjälpa oss lite på traven, annars ser det ut att vara en skruvburk. :-)



Sv: Jag veeet. :-D Hon fick en hel ny vår- och sommargarderob.

2 Anna:

Skruvar kanske? :P

3 Linnéa:

Va keativ du är! Kom på ett tips om ljusen... När vi va små gjorde vi ljus i toarullar, bra om man vill ha runda ljus =)

4 Anne svarar...:

Linda

Haha. Ja, det var ganska tydligt att det var en sån va ;p

Åh, hon måste ha blivit jätte glad ju :D



Anna

En tjej med huvudet på skaft! Me like :D



Linnéa

Ah! Vad smart ju! Jag har försökt klura ut nått som man kan göra runda ljus med men allt som är runt har varit i plast. Ska se om jag kan testa med toarullarna någon dag då.

Tack för tipset! :D

Kommentera här: