. Bägaren Har Runnit Över .


Nu är jag trött på detta! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt eländet så jag blir förbannad istället. Med eländet menar jag absolut inte bebisen utan mer sjukvården och måendet under denna graviditet. När jag skulle lämna Elias på dagis idag så var jag tvungen att lägga mig ner på golvet för att inte falla ihop. När jag kom hem och var i trappuppgången så hände samma sak igen. Tog mig då iallafall så långt som in i lägenheten där jag fick lägga mig ner direkt innanför dörren.

Ringde och pratade med MVC som sa att de trodde att det var blodtrycksfall och att jag därför skulle dricka kaffe för att få igång blodcirkulationen igen sen på fredag skulle vi ta ännu fler prover. VAD FAN?! De har redan tagit 12 st olika prover på mig och det enda de har gett mig är B12 vitaminer, järntabletter och sömntabletter. Det måste väl finnas N Å T T mer de kan göra?!

Kommentarer:

1 Zannah:

Låter som dom samlar på blod, hur mycket prover ska du lämna. Stå på dig, så kan du inte ha det.

2 Ingbac44:

Finns det fler prover att ta?. Hoppas det löser sig.

3 Linda:

Ja, sa de vilka prover de tänker ta nu (och varför de inte redan har tagit dem)? Du får sittstrejka i väntrummet eller något tills de gör något för att hjälpa dig! Så här kan du ju inte ha det!

4 Anne svarar...:

Zannah

Ja, det verkar inte bättre. Kanske föder de upp vampyrer eller nått..?



Ingbac44

Ja, man kan ju undra. Inga relevanta kan man ju tycka iallafall.



Linda

Det är det jag inte fattar heller. HB't har ju trots allt varit lågt as länge nu så man tycker ju att de egentligen borde gjort något åt det redan från början.

Kommentera här: