. Mission Impossible .


Hoppas att ni alla hade en lika lyckad midsommarafton som jag hade igår, för min var kanon! Först åkte vi ut till papsen för att äta lunch och leka lekar. Jag var inte sötast men visst fan sög jag bäst. Säg nått jag inte visste. Efter det åkte vi och lämnade Elias hos hans pappa. Alltid denna värk i mamma-hjärtat då jag lämnar honom...

Hem för att hämta barnvagn och göda den nyaste familjemedlemmen. Sen ut till svärmor för att grilla och ha lite femkamp. Underbart sällskap med mycket skratt och god mat. Hampus sov som en stock både då vi var hemma hos pappa och hos Annelie. Vaknade bara nån kort stund för att äta.

Det resulterade dock i att han vaknade klockan 03.55 i natt och somnade inte om förrän ca 2 h senare och sen tyckte att han bara skulle ta små korta powernaps på 30 min/gång efter det. När han (vi) sen somnade ordentligt så vaknade jag innan honom och inledde mission impossible med att försöka lirka bort honom från mig utan att han skulle vakna.

I made it!

Kommentarer:

1 Marie:

Härligt!!

Längtar efter att träffa er. Men det blir när det blir. Känns som att det alltid kommer något ivägen, antingen sjuk unge eller lat morsa ;)

Kommentera här: