. Mina Rockbebisar .


Vi har inte riktigt lyckas klura ut vem Hampus är mest lik av mig och Danne. Inte för att det spelar någon större roll egentligen men med Elias såg man direkt att han var en kopia av sin pappa. Något som till viss del har förändrats nu och lite beroende på vilka vinklar man ser honom ifrån.

Det är lite samma sak med Hampus. När jag först fick se han, då jag kom tillbaka från uppvaket (förlossningsberättelse kommer i helgen), så tyckte jag att han var jätte lik Danne. Men sen ser jag jätte mycket likheter från bilder på mig då jag var bebis. Fick även en kommentar här på bloggen där någon tyckte att han är jätte lik Elias, vilket i så fall innebär att Elias är mer lik mig än vad jag trodde.

Jaja. Jag älskar dom mer än själva livet iallafall ♥

Kommentarer:

1 Karolina:

Fantastiskt fin liten pojke!

Grattis!

2 Emilie:

Vilken sötnos =) Hoppas allt e bra med er

3 Sofia - Wilburs mamma ♥:

En sån sötnos :)

Kommentera här: