. Veckans Fynd .


Den här veckan har jag faktiskt kommit iväg på två loppisar till. Eftersom pappa och hans sambo varit i Ungern och tagit en glutt så fick jag ha deras Toyota Auris i en vecka. Inte fy skit. Passade som sagt på att dra med mig trollungarna och Malin för att fynda lite.

Jag kommer på mig själv att jag framkallat nått slags beroende för loppisar. Jag tycker att det är svinkul och skulle lätt kunna åka på en varje dag. Jag som avskyr att shoppa har nu lite förståelse för alla shopaholics där ute. Jag fyndade inte så mycket som förra gången denna vecka men alltid blir det nått:
  • Ett par treggins - 29 kr (ej bild)
  • Getingfångare - 25 kr
  • Spänne till skärp - 1 kr
  • En skjorta - 39 kr (ej bild)
  • Ljuslykta - 10 kr
Dessutom har jag upptäckt att jag lätt kan ha med mig Hampus på loppisar, eftersom han bara sover i bärselen iallafall (en av dagarna denna vecka sov han konstant i 5 h och jag fick väcka honom för att han faktiskt skulle äta nått). Elias däremot blir bara rastlös och ska pilla på allt ömtåligt glas, vilket gör mig hypernervös, och efter 15 min vill han åka vidare.

Han är nog ingen loppis människa riktigt än, nej.

Kommentarer:

1 Viola:

Jag kan hålla med om att loppisar är beroendeframkallande. omständigt att anordna dock. Tror det är därför så många tycks bli besatta av tradera :)

Kommentera här: