. Smått Förälskad Efter Dagens Fynd .


Danne tog med sig Hampus och gick upp och la sig en sväng. Jag tänkte då passa på att fixa lite här på undervåningen, i lugn och ro. Få upp gardiner, efter att ha bott här i snart 2 månader, kanske vore en bra idé t.ex. Jag måste ju göra fint tills mitt nya underbart vackra bord kommer hem till mig (oss).

Ja, ni läste rätt - jag har äntligen hittat mitt bord. Och det stod mitt på golvet på ingen mindre plats än ett av mina favvo fyndställen - Stegen. Dessutom så hade de tydligen två av samma sort och då jag kom hem till Marie nu i eftermiddag så upptäckte jag att hon köpt det andra. Hon fick dock ge 75:- för sitt och det jag ska köpa i morgon kostar 200:-, från samma ställe, men det är det lätt värt.

Jag tror minsann att jag är lite smått förälskad i det där bordet.

Kommentarer:

1 Marie:

Robust och snyggt :)

Kommentera här: