. Mitt Nya Vrålåk .


Två dagar innan Hampus föddes så skrotade jag min dåvarande bil. Sen dess så har vi lånat bil från olika släktingar då vi varit i behov av en. Igår eftermiddag så ringde pappa till mig och frågade om jag hade alla mina tusen hemma. Han och min morbror hade nämligen hittat en bil som de tyckte att jag skulle ha.

Det visade sig att de hade hittat en Volvo V70 glt-99 som de tänkte slå till på. Min morbror har letat efter en ny bil till mig sen den förra sjöng på sista refrängen. Det har tagit ett tag, han är noggrann och nu har jag äntligen en bil som jag inte kan vara annat än nöjd med. Fick först höra att det var den nya karossen på den, men så var inte fallet. Men det gör inget för den är så fin förstår ni, så blank och så lätt att köra. Underbart!

Har man världens bästa morbror så har man.

Kommentarer:

1 Anna:

Vad härligt med "ny" bil! :)

2 Marie:

Det är ju en riktigt bra färg på den. Jättefin och bra bil, hoppas ni får ha glädje av den länge.

Kommentera här: