. Ingen Idealisk Plats .


Ett av alla mina projekt är färdigt. Balkongen (där jag samlar alla mina prylar) har blivit lite större, även att det är en minimal skillnad, och den lilla toaletten har blivit lite fräschare. Lite färggladare. Inte ett idealiskt ställe för en växt att frodas på men lite skit får den allt tåla.

Ja, det blev en vit piedestal. Lite trist men what the fuck - det är rent. Sen kan man istället inreda med färg och ge det lite liv på så sätt i stället. Passar mig perfekt då min personliga inredningsstil är en blandning mellan shabby chic och retro = vitt blandat med starka färger som t.ex grönt och orange.

Kommentarer:

1 Ann-Sofi:

Fantastiskt! Jag är på jakt efter en pidestal men inte hittat någon ännu. Något måste ju uteväxterna stå på när de kommer in för vintern.

2 Anne svarar...:

Sippe

Denna hittade jag i ett soprum och eftersom ingen ville ha den, då den stått där ett bra tag, så tog jag den :)

Men du; kolla stegen - där vet jag att de har flera stycken i olika former och storlekar. Ibland får de t.o.m in gamla blombord från 50/60-talet. Perfekt ju :)

3 penny:

Jag tycker alltid de där pedistalerna blir mycket snyggare när man målat dem, jag målar mina också :)



4 Anne svarar...:

Penny

Ja, de ser mycket fräschare ut, helt klart :)

Kommentera här: