. Matvrak .


Så ni tycker inte att jag har stor mage om man tänker på att jag "bara" har 20 veckor kvar? Ser "pannkakemät" ut säger ni (Per)? Hmm...ja vad ska jag säga om det annat än att; fan vad jag älskar er! Pannkakemätt är precis den formen jag har strävat efter. Möjligtvis lite laktosintollerans svullen också, men den looken har jag så ofta  i vanliga fall så jag skippade den.

Nu får väl vissa för sig att jag bantar eller äter mindre eller nått i den stilen men det kan jag förtelle er om att så är det verkligen inte. I ungefär 3 månader har jag haft ett behov av att tugga på mat och gör det ganska ofta om ni frågar Danne. Däremot  har jag haft en noja av att jag skulle gå upp lika mycket den här gången som när jag väntade Elias, då jag gick upp 21 kg, men släppte den tanken ganska fort. Det är nu i andra trimestern som man egentligen "ska" gå upp mycket i vikt.

Jag tror jag gick upp mer i början och har "stannat av" lite nu.

Kommentera här: