. Nytt År . Nya Tag .


Idag har jag haft fin besök här hemma minsann. Först kom Linda hit vilket verkligen var på tiden då vi inte har träffats mer än högst 2 ggr sen i somras. Konstigt egentligen men så är det när man har barn, jobb och ett eget liv att ta hand om. Skönt att detta inte gör att det känns konstigt mellan oss på något sätt när vi väl träffas OCH man har ju så mycket mer att prata om när man inte träffas allt för ofta. Men vi måste bli bättre på att ses gumman.

Efter en stund ringde Marie och sa att hon snart gick förbi utanför oss och undrade om hon kunde stanna till en sväng. Vilken dum fråga - självklart får hon det. Jag älskar spontana träffar så där så det får du mer än gärna göra om. Så då satt vi här hemma - tre kacklande mammor.

Jag känner hur mycket jag faktiskt saknar mina vänner och hur bra jag mår av att vara nära dom. Har inte blivit så mycket sånt den senaste tiden, sen innan sommaren om jag ska vara helt ärlig. Detta pga att jag i somras jobbade röven av mig + att jag höll på att gå in i väggen och nu i höst/vinter har jag haft fullt upp med skolan och jobb. Men nu ska det bli ändring på det! Jag kommer plugga på distans nu i vår, ett ämne i taget, och då ska jag ta fingrarna ur röven och träffa dom oftare.

Cross my heart and hope to die.

Kommentera här: