. På Liv & Död .

Känns nästan som att jag var ute och festade tills tidigt i morse. Har varit seg och trött hela dagen och nu ikväll har jag legat och slumrat i soffan från och till. När Elias går och lägger sig så följer jag nog hans exempel. Danne har iofs sagt till mig att jag kan gå och lägga mig och att han skulle söva Elias, men jag är envis och trotsar John Blund.


Vi började titta på Star Wars filmerna igår, eftersom det pratas om de karaktärerna titt som tätt från E här hemma nu för tiden. Igår hann vi med första och idag har vi plöjt igenom den andra. Mina killar har haft en kamp här i vardagsrummet nu ikväll. De fäktas och har fått för sig att de är jedikrigare. Skönt att Danne är lekig av sig för det är nått som jag inte kan säga att jag är.

Kanske skulle lägga till det på min löfteslista?

Kommentera här: