. Not My Cup of Tea .


Vi började titta på en film nu ikväll när E hade somnat. "The Experiment" heter den och påminner lite om någon slags dokusåpa, utspelat i en simulerad fängelsemiljö, som spårar ur totalt. Jag sa till Danne innan vi börade titta på den att; så länge det inte är massa tortyr, våldtäkter och annat skit i den som får mig att må dåligt så kan vi se på den.

Jag tittade i högst 30 min och ligger nu i sängen med datan i knät istället. Det är som att han har en inbygd radar för att hitta sånna där sjuka idiot filmer, varesig han vill eller inte. Och jag är sån som inte klarar av att se sånt. Jag far så fruktansvärt illa av att se folk plåga varandra på ett eller annat sätt och kan må dåligt efter att ha sett en sån film, flera dagar efter.

Han har lovat att vi ska se en romantisk komedi nästa gång.
Där ljusrosa och babyblå fjärilar fladdrar omkring.

Kommentera här: