. Jordbävning .


Kvällen igår var kanon. Danne och jag var inte hemma förrän någon gång mellan halv tolv - tolv. Tre tårtbitar smällde jag i mig. Nej, fyra eftersom jag tog en bit av varje tårta den första gången jag tog. Jag sa att jag skulle äta utan hämningar och jag började ju bra. Tack Lollo och Chayenne (och Chris) för en tokrolig kväll!

Imorsen låg vi och drog oss - länge. Myst med magen, pussats, kramats och resten håller jag för mig själv. Moahaha. Vi kom även fram till att bebisen har min musiksmak. Grymlings - Mitt bästa för dig var det första som spelades och lillen började sparka och ha sig där inne. "Giftig" med Mange Schmidt och Petter var också helt ok. Men bara när Petter sjöng. Det har han fått från Danne. Men mest poppis var Oh Laura med Release me.

Det blev jordbävning och mobilen ramlade av magen.

Kommentarer:

1 Martina:

Åh vad mysigt! Och bra musiksmak på den bebisen!

2 Anne svarar...:

Martina

Ja :) Nu ska jag bara få honom att gilla Guns n' Roses :D

Kommentera här: