. In Med Lite Nytt .


La just in en beställning på Hm's hemsida, då jag bland annat beställde hem denna. Kände att jag behöver uppdatera garderoben lite. Vill inte köpa på mig allt för mycket gravidkläder eftersom detta är ett tillstånd som bara kommer att vara i 4-5 månader till. Har en del kvar från när jag väntade Elias, men då var min startvikt betydligt mycket mindre = jag var mindre, och därför kan jag inte använda allt. Kör på Jennifers rekommendation iallafall;

Leggins, långa linnen & tunikor.

Kommentarer:

1 Jennifer:

Perfekt ju! Jag kan fortfarande ha mycket av de kläder jag köpte och använde under min senaste graviditet. Långsiktiga köp är bra köp :)

2 Ann-Sofie:

Åh, vad fin den var! Jag körde också på den stilen (leggings, långa linnen och tunikor) när jag var gravid. Det är tacksamt att modet är som det är och man kan handla bland ordinarie klädutbud, då butikerna här omkring ekar tomt på gravidkläder. Ha en fin helg!

3 Anne svarar...:

Jennifer

Ja, och eftersom vanliga gravidkläder kostar skjortan så är det betydligt mycket smartare att köpa kläder som man kan använda sen också (som långa linnen) istället för att slösa en förmögenhet på nått man bara använder några månader.



Ann-Sofie

Ja, det är verkligen bra när man kan göra så. Och mycket av det som finns i "vanliga" affärer är det ju bara att köpa i något större stl. Dessutom så är det bekvämt med kläder som inte sitter åt just nu :)

Tack detsamma :D

Kommentera här: