. Hjulet Snurrar .


Sitter och gör ett praktiskt prov i Programhantering. Ingenting som jag har några direkta problem med, jag känner mig hemma på det området, men när det står att man ska göra en sak och bilden visar en helt annan då slutar min hjärna att samarbeta. Det blir ju liksom fel hur jag än gör - om jag följer bilden eller instruktionen.

Skickade iallafall iväg ett mail till min handledare. Det visade sig att han var ledig idag. Fick lite smått panik eftersom jag inte vet hur lång tid jag har på mig att göra klart detta + att jag ska hämta Elias på dagis vid kl 16. Fick iallafall ett samtal från min handledares ersättare för dagen och han meddelade mig att det stod fel i texten. Nehä?! Han sa också att jag har till den 11 februari på mig att göra klart uppgiften.

Inget att stressa upp sig i onödan för, med andra ord.

Kommentera här: