. Hård & Brutal .


Jag sitter inte och slöar när det gäller att göra mig av med energitjuvar och idioter i mitt liv. Jag går ut hårt, och kanske lite väl brutalt, men det kan inte hjälpas. Den här personen förtjänar det och det är det betydligt många fler än jag som tycker.

Det spelar ingen roll hur många gånger de blev tappade i golvet som barn, om de är födda i farstun eller om deras födelseattest är en ursäkt från kondomtillverkaren - man vet att man inte muckar med en hormonell gravid kvinna. Man behöver inte vara medlem i MENSA för att förstå något så enkelt.

Men det är inte bara sånna här statusar
som hamnar på FB. Tror t.o.m att det är första gången jag skriver nått sånt. Oftast är det ordbajs och sånt onödigt skit som skrivs, men uppdatera sin status måste man. Här är en av Dannes statusuppdateringar t.ex. Var ca 1 månad sen den skrevs men iallafall.


Jag tror att han älskar mig...?

Kommentarer:

1 MissDog:

Ibland måste man ta i för att budskapet ska gå fram.

2 Ingalill_S:

Gulligt skrivet av Danne :) Rätt fimpa energitjuvarna!

3 Bea:

Ja jag har ju de ;) Men hur fasen får man bort den? Kommer ju inte ens ihåg hur jag fick dit den :p haha

Kommentera här: