. Graviditets Kilon .


Vi var bjudna på mat hemma hos papsen idag. Det satt inte helt fel med årets första grillade middag. Fan vad gött! Efter att vi ätit så gick jag upp och ställde mig på vågen, nyfiken och lite rädd för vad den skulle visa. Jag har inte vägt mig en enda gång sen i början av graviditeten och tänkte att det kanske var på tiden att göra det nu.

4 kg hade jag gått upp
. Eller 3.7 kg om man ska vara riktigt petig. Hur liten bebis ska vi få egentligen? Jag är i allafall glad över att jag antagligen inte kommer att gå upp 21 kg denna gång för det var tungt! Och detta var ju 3.7 efter att jag hade ätit så kanske ligger på 3 kg eller nått egentligen?

Och jag som äter som en häst, hur är detta möjligt?
(bild från v. 5 & 20)

Kommentarer:

1 Carro:

Vilken fin mage, måste vara en underbar känsla :)

2 Anne svarar...:

Carro

Tack så mycket! :D

Ja, det är underbart, men jag ska inte ljuga - det är jobbigt också ;) Men det bra vinner över det som är mindre bra ;D

Kommentera här: